Sunday, September 05, 2010

Big Brother 12 - HoH, Nominations Show Blog Party Post - Sept. 5

big brother,jackiestvblog

The show is about to start here on the East Coast. As it airs, I'll post important updates in this entry. But the real fun is in the comments section. Everyone is invited to join in with your thoughts! Later tonight (or, worst case scenario, early in the morning), my full show review will be posted over on TV Squad.

Hayden won HoH!

Britney won 10 grand in a hidden coin luxury comp.

Lane and Britney on the block.

46 comments:

joyn said...

BB RULES! Well, at least until Survivor starts.

monty924 said...

***SPLASH***

Sharon S said...

I'm here, but dressed too much for the pool; it's cold today!

monty924 said...

After watching that in slo mo, I can't get enough of it. LOL

monty924 said...

LOL, Lane in the DR. Britney hates Santa, lol.

Sydney said...

I am so nervous watching them with the ornaments! I can not believe how many Brit broke but apparently so did Hayden and she caught up...

monty924 said...

can't wait for Survivor and TAR to begin!

monty924 said...

That just reminded me of Daniele in the house. It's sooo frustrating.....

Merrilee said...

waa waa waa... girl, you did it to yourself.

Sydney said...

yep the message to Hayden is -- get a freakin' job now, lol

Sydney said...

oy, I would give my self split ends if I fingered my hair as much as Brittany has begun to.

monty924 said...

ROFL... score one for the grill. :)

Merrilee said...

monty924 said...
ROFL... score one for the grill. :)


Touche

Sydney said...

monty924 said...
That just reminded me of Daniele in the house. It's sooo frustrating.....

So correct you are Monty!

monty924 said...

Lane wanted both Britney and Hayden to 'take' him to the F2. Lane win something else and 'take' yourself. Ugh!

Sydney said...

joyn said...
BB RULES! Well, at least until Survivor starts.

Exactly!!

merrilee said...

ack! too many commericals!

monty924 said...

Here comes the trashing of the house. YAY!

monty924 said...

Yay, Britney. That was hidden behind bubbles when she won. :)

Sharon S said...

Enzo has a bit of sour grapes -- why is her target any bigger than Hayden's? And wasn't she already headed to the Jury house?

ORKMommy said...

Enzo may be funny but he's mean as they come! I'm not sure another HG this season has had quite the sense of entitlement as he does!

Sally said...

They certainly made a mess! Their luxury prize should have included a visit from a maid. They all hid their coins in the kitchen area, but they trashed the whole house. Funny.

monty924 said...

SOme life in the house at least. That looked like fun.

monty924 said...

DR is prodding this on. Lane admitted last night that Britney wasn't his type.

ORKMommy said...

My crush on Lane just turned to love! He's just so damn not!!

Sally said...

ORK, You're right about Enzo. He's one of those "I'm the center of the universe" type guys, who doesn't do much but takes credit for everything and really believes his own PR.

monty924 said...

I agree, the commercials seem extra long tonight.

ORKMommy said...

Lane described my perfect date. It starts with "you look hot", moves to a fat steak dinner, goes to drinks and ends with me showing him just how hot I really am!! Now THAT's meow meow!!

Sydney said...

I humbly submit that Evil Dick was as mean as they come.

Sydney said...

rofl LOVE that last comment Orkmommy!!

Anonymous said...

I loved Evil Dick and I love Enzo. He just cracks me up but I'm not watching tonight yet so maybe there is something he did on tonights episode that will change my mind.
I just think Brittany is as mean as they come from this season anyway.

monty924 said...

If hayden hadn't of won it, Britney would have. It sounds like she was close.

monty924 said...

LOL, ORKMommy.

Anonymous said...

Now we know who not to work the grill! Lane may be good with a steak while it's still park of the steer, but potentially deadly when cooking it!

-Ben

Anonymous said...

What was up with Brit in the DR tonight? They would show her outside or talking to the guys, and she looked the same as usual. But in the DR, she did not look well.

-Ben

Anonymous said...

Sharon,

Many hamsters have talked about how winning money (in this case Brit's ten grand) as something that draws a target on your back. It makes it easier to vote out/against someone that has already won something. Which is why Hayden didn't want anyone to know that he took the cash and the trip to Hawaii.

-Ben

monty924 said...

Ben,

Hayden gave up that lie a long time ago. First to Lane and Enzo and then Britney. They all know he took the $$ and the trip.

Anonymous said...

Monty924,

You're right, but for whatever reason, the hamsters do tend to use money as a reason to rationalize their voting.

Just as they do for someone who wins comps or doesn't win comps. It's just a rationalization for whatever vote they want to make.

In this case, Brit is someone they view as a strong at comps and whom they want to vote out, she wins another comp, it validates to them that she should go, and helps to eliminate any bad feelings for doing so because she is still walking out with cash.

Bottom line. Big rationalization. And this is from someone who doesn't care for Brit.

Of course, it's all just an opinion.

-Ben

Anonymous said...

I'm anxious for Suvivor to start!

I loved the pillow fight. It was funny. Go Brit!

I'm also glad that she won the $10,000. She's so funny. But, Lane was funnier when he said she needed someone rough and tough like him. Gee, I wouldn't want him as a boyfriend....go gto the et some steaks, souds good, then to the bar and give her a girly shot and she won't be thinking of roses. Dope!

Orkmommy, you are so funny. Both Lane and Hayden are hot. I just don't know if I'd want to be liquored up because floweres sound nice once in awhile. heehee


Penny

joyn said...

In those DR sessions where Britney repeatedly keeps saying she's "all alone in the house now", it's starting to sound like an appeal to the fans to give her the $25,000.

joyn said...

In those DR sessions where Britney repeatedly keeps saying she's "all alone in the house now", it's starting to sound like an appeal to the fans to give her the $25,000.

Sydney said...

Hey Jackie-- I was looking to go to the Bachelorette discussion meet up, since we have all stayed on there to keep talking about Bachelor Pad. I don't see it anymore. Am I blind or did you do some spring cleaning over there? Any way to reinstate it until the show is over (I think 2 more Mondays)?

Thanks for all you do Jackie!

Justene said...

Lane described my perfect date. It starts with "you look hot", moves to a fat steak dinner, goes to drinks and ends with me showing him just how hot I really am!! Now THAT's meow meow!!

OrkMommy, we are so in sync now.

Caroline said...

Lane's perfect wife: ropes slaughters the steer, cooks the steak, goes to a bar and gets drunk, loves her booze, mud wrestles in the bar and kicks butt, holds the spotlight while Lane looks for critters to shoot, cheers him on in bar fights....loves nothing more than to drive a pickup truck and says...Come on Now PA, let's go and shoot some rats down at the dump just fer fun. Yee Haw.

And it helps if she is allergic to flowers and is illiterate as she would not be a wantin them greetin cards as she caint read em.

* just having some fun with Lane as I actually do like him. But his DRs tonight cracked me up.

dla said...

Watching BBAD for the 1st time this season, and Enzo, Lane & Hayden are in the backyard discussing their victories and future stardom....

"best alliance, best cast, best season ever"

Seriously delusional!! I have been giggling for 5 minutes....

Samantha said...

It's really interesting show. That would be a I love reading and I am always searching for informative information like this! You are bookmarked! Thx,

comedy